Prestatzailea
Elen Orcolaga. Eurogap-eko aholkularitza-zuzendaria.
Bere esperientzia profesionala % 100ean merkatura bideratuta dago, bezeroekiko eta kontsumitzaileekiko sentsibilitate handiarekin, eta enpresen balioa eta negozioa sortzeko ikuspegi argiarekin, marken eta produktuen hausnarketatik, merkatura iristetik eta komunikaziotik abiatuta. Enpresen Administrazio eta Zuzendaritzan lizentziaduna Deustuko Unibertsitatean, Marketinean masterra eta eskaeran oinarritutako Merkataritza-estrategien Berrikuntzako graduondoko masterra Georgia Tech University Atlanta AEBn.
Ikaskuntza-helburuak
Ikastaro honen helburua produktu baten osagai guztiak eta bertan diferentzia markatzen duten atributuak identifikatzea da, alde ukigarri eta ukiezinetatik enpresaren produktu sorta propioa definitu ahal izateko.
Ikaskuntzaren edukiak
- Produktuaren kontzeptua.
- Produktuaren rola balio-proposamenean.
- Erabiltzailearentzako balioa
- Produktua erabiltzailearentzat
- Produktuaren osagaiak identifikatzea
- Balio-kateko balio-puntuak identifikatzea
- Nola ezagutu erabiltzailearentzako balio diferentzial ukigarria eta ukiezina duten atributuak eta ematen dizkieten onurak.
- Bezeroari zuzendutako produktu edo zerbitzu berriak digitalizaziotik garatzeko aukerak identifikatzea.
Nori zuzendua
- 10 langiletik gorako ETEentzat bakarrik.
- Merkatuan produktu propioak eta bakarrak garatu nahi dituzten Zuzendari Nagusiak, Zuzendari Komertzialak eta Zuzendari Teknikoak.
*Gehienez bi pertsona enpresa bakoitzeko.
Presentziala
mar. 27
09:30 - 13:30 CEST
Arima Hotela, Miramon Pasalekua, 162, Donostia, Gipuzkoa. Gipuzkoako Zientzia eta Teknologia Parkea.
Leku kopurua 30
Iraupena 4h
Harremanetan jarri
Berrikuntzaren Euskal Agentzia, Innobasque