Prestatzailea

Elen Orcolaga. Eurogap-eko aholkularitza-zuzendaria. 
Bere esperientzia profesionala % 100ean merkatura bideratuta dago, bezeroekiko eta kontsumitzaileekiko sentsibilitate handiarekin, eta enpresen balioa eta negozioa sortzeko ikuspegi argiarekin, marken eta produktuen hausnarketatik, merkatura iristetik eta komunikaziotik abiatuta. Enpresen aAdministrazio eta Zuzendaritzan lizentziaduna Deustuko Unibertsitatean, Marketinean masterra eta eskaeran oinarritutako Merkataritza-estrategien Berrikuntzako graduondoko masterra Georgia Tech University Atlanta AEBn.

 

Ikaskuntza-helburuak

Ikastaro honen helburua marka-estrategiak bezeroak eta talentua erakartzeko duen garrantziaz jabetzea da. 

Ikaskuntzaren edukiak

  • Gure enpresaren balio-proposamena. 
  • Marka-posizionamendua. 
  • Gure enpresaren xedea. 
  • Marka-posizionamenduaren onurak. 
  • Merkatua marka diferentzialetik garatzea. 
  • Pertsonak bezero-esperientzian. 
  • Taldearen motibazioa marka-estrategiatik. 
  • Proiektu korporatiboa. 
  • Marka enplegatzailetik talentua erakartzea. 

Nori zuzendua

  • 10 langile baino gehiagoko ETEentzat soilik. 
  • Gerentziak, giza baliabideen arduradunak. 

* Gehienez bi pertsona enpresa bakoitzeko.  

Partekatu albiste hau

Presentziala

ots. 27

09:30 - 13:30 CEST

Fabrika, Miramon Pasealekua,181, Donostia, Gipuzkoa. Gipuzkoako zientzia eta teknologia parkea.

Programa osoa
PDF 216,22 KB

Leku kopurua
30

Iraupena
4h

Harremanetan jarri

Berrikuntzaren Euskal Agentzia, Innobasque

Antolatzailea

Berrikuntzaren Euskal Agentzia, Innobasque

Berrikuntzako beste prestakuntza batzuk