Prestatzailea
Elen Orcolaga. Eurogap-eko aholkularitza-zuzendaria.
Bere esperientzia profesionala % 100ean merkatura bideratuta dago, bezeroekiko eta kontsumitzaileekiko sentsibilitate handiarekin, eta enpresen balioa eta negozioa sortzeko ikuspegi argiarekin, marken eta produktuen hausnarketatik, merkatura iristetik eta komunikaziotik abiatuta. Enpresen Administrazio eta Zuzendaritzan lizentziaduna Deustuko Unibertsitatean, Marketinean masterra eta eskaeran oinarritutako Merkataritza-estrategien Berrikuntzako graduondoko masterra Georgia Tech University Atlanta AEBn.
Ikaskuntza-helburuak
Posizionamendu eta erakartze komertzialerako balio diferentzialeko proposamen bat definitzea, enpresaren estrategiarekin lerrokatuta.
Ikaskuntzaren edukiak
- Produktuaren edo enpresaren indarguneak identifikatzea.
- Lehiakideekiko balio diferentziala aztertzea.
- Marka-estrategia: marka-egiak eta marka-esperientzia.
- Komunikazio-planaren gakoak.
- Komunikazio-planaren onurak.
- Nola komunikatu salmentan: Argumentario komertzialak
- Merkataritza-gurpila.
- Eredu komertzial hibridoa: tradizionala eta digitala.
Nori zuzendua
10 langiletik gorako enpresa txiki eta ertainentzat soilik:
- Bezeroen beharretara egokitzea bilatzen dutenak.
- ETEetako Zuzendaritza-, Marketin- eta Salmenta-karguak
*Gehienez bi pertsona enpresa bakoitzeko.
Presentziala
mai. 22
09:30 - 13:30 CEST
BAT Dorrea, Kale Nagusia, 1, Bilbo, Bizkaia
Leku kopurua 30
Iraupena 4h
Harremanetan jarri
Berrikuntzaren Euskal Agentzia, Innobasque