Prestatzailea
Urko De La Torre Alberdi.
ADI Revolutioneko CEOa eta EHUko eta Deusto Business Schooleko irakasle laguntzailea da. ESICetik Executive MBA. 8 urte baino gehiagoko eskarmentua du estatu mailako zein nazioarteko enpresa taldeei eta enpresa txiki eta ertain industrialei merkataritza-estrategia digitalak diseinatzen eta abian jartzen laguntzen.
Ikaskuntza-helburuak
Hauek dira prestakuntza-ekintza honen ikaskuntza-helburuak:
- Ulertzea zer abantaila dituen azoka batera joatea aurretiko estrategia digitala landuta.
- Talde komertzialak modu autonomoan aktiba ditzakeen tresna digital nagusiak ezagutzea.
- Beste konpainia batzuen arrakasta- eta porrot-erreferentziak kontuan hartzea.
Ikasitakoaren aplikazio praktiko posibleak identifikatzea.
Ikaskuntzaren edukiak
- Azokaren hautaketa.
- Bertaratze-eredua: stand-arekin edo bisitari gisa.
- Azoka aurretik: merkataritza-bilerak eginez.
- Azokan zehar: presentzia komunikatuz.
- Azoka ondoren: jarraipen komertziala.
- Landing page eta web orria oinarrizko kanpaleku gisa.
- Arrakasta eta porrot kasuak.
- Kasu praktikoa.
Nori zuzendua
- Zuzendaritzako karguetarako, marketineko karguetarako eta egungo bezero-zorroa leialtzeko eta negozio berria erakartzeko estrategia digitalak garatzeko beharra edo interesa duten ETE industrialentzako edo B2B enpresentzako.
* Gehienez bi pertsona enpresa bakoitzeko.
Presentziala
urr. 3
09:30 - 13:00 CEST
Arima Hotel (Sala Magnolia). Paseo de Miramón, 162, Donostia.
Leku kopurua 30
Iraupena 3,5 h
Harremanetan jarri
Berrikuntzaren Euskal Agentzia, Innobasque