Chatbot berri batek gogo bizia sortu du, era guztietako galdera konplexuei obedientziaz erantzuteko duen gaitasunagatik (nahiz eta ez beti zehaztasun osoz).

Irteera horren ondorioz, batzuk botaren elokuentzia egokitzen saiatzen ari dira, hainbat funtzio bete ditzan. Hauen artean izugarrizko gaitasunarekin konbentzitzeko, limurtzeko eta kikiltzeko gai diren programak sortzea, kasu batzuetan kontsumitzaileak ahalduntzeko eta beste batzuetan salmentak lortzeko.

Epe luzera, enpresa handiek teknologia hori har dezakete eta bezeroen kontsultak eta kexak kudeatzeko edo produktu berriak saltzeko diseinatutako txat-ak sor ditzakete. Izan ere, enpresa batzuek dagoeneko erabiltzen dituzte adimen artifizialeko hizkuntza-ereduak saltzaileei beren diskurtsoak hobetzen laguntzeko.

Argi dago hizkuntza-softwareak pertsonei laguntzen diela lanean. Zenbait adituk adimen artifizialeko teknologiaren belaunaldi berri honek giza lana handituko duen edo ordezkatuko duen jakiteko goizegi dela dioten arren, espero dute zenbait zurrunbilo gerta daitezkeela, batez ere erabilera ez-etikoari lotuak.

Erreferentzia:
https://www.wired.com/story/the-spawn-of-chatgpt-will-try-to-sell-you-things/?bxid=628244456b6c39e1af08f4d8&cndid=&esrc=UP_EMAIL_POSTED&mbid=mbid%3DCRMWIR012019%0A%0A&source=EDT_WIR_NEWSLETTER_0_DAILY_ZZ&utm_brand=wired&utm_campaign=aud-dev&utm_content=WIR_Daily_121622&utm_mailing=WIR_Daily_121622&utm_medium=email&utm_source=nl&utm_term=P2

Partekatu albiste hau