2003an jaiotako fenomeno berria da gamifikazioa. Hala ere, 2018an bere merkatua 5,5 bilioi dolarrekoa izatea espero da mundu osoan. Horrek esan nahi du bi urtean 3 aldiz gehituko dela, honelako konponbideen eskaria nabarmen gehituko baita. Gamifikazioa erabiltzaileak motibatzeko teknika da, jokoaren bidez beren portaera alda dezaten. Unai Extremo Virtualwareko CEO eta Basquegameko lehendakaria da. Elkarrizketa honetan azaltzen duenez, gamifikazioa arlo askotan erabil daiteke: giza baliabideetan, hezkuntzan, osasunean, marketinean eta industria 4.0-n ere bai.
Webgune honek cookieak erabiltzen ditu ahalik eta erabiltzaile-esperientziarik onena eskaini ahal izateko. Cookieei buruzko informazioa zure nabigatzailean gordetzen da, eta gure webgunera itzultzen zarenean zu ezagutzeko edo gure ekipoari webguneko zein atal aurkitzen dituzun interesgarrienak eta erabilgarrienak ulertzen laguntzeko funtzioak betetzen ditu.