Prestatzailea

Alex Rayón Jerez

Informatikan eta Telekomunikazioetan doktorea; doktore-tesia prozesuen optimizazioari aplikatutako Big Data Analytics arloan egin du. Adimen artifizialean aditua. Gaur egun, Brain and Codeko CEO eta Co-Founder da, eta Adimen Artifizial Sortzailearen Workshop proiektuaren koordinatzailea, zuzentzen duen enpresan dagoen trebakuntza programa irekia. Gainera, adimen artifizialeko prestakuntza-azpieremuak koordinatzen ditu: Audio workshopa adimen artifizial sortzailearekin, Power BI workshopa, Programazio eta Adimen Artifizialeko Bootcampa, “Datuaren Akademia” programaren zuzendaria, erakundeetan eta enpresetan data driven kultura bat sortzeko. Eraldaketa digitalaren arloko irakaslea da, oro har, eta Big Data Analytics, bereziki, munduko hainbat unibertsitatetan.

Iker Prieto Ramírez

Big Data eta Business Intelligence masterra, Marketin Digital eta Social Mediaren Zuzendaritza eta Kudeaketako graduondokoa. Enpresen Administrazio eta Zuzendaritzako lizentziaduna. Gaur egun, Iberdrolan lan egiten du Legal Reporting arloan; Data Analytics. Funtzioak bete ditu Minsait-en Business Intelligence arloan; Big Data. Gaur egun, Brain and Code-ren Audio Adimen Artifizial Sortzaileari buruzko Workshop programa irekiaren koordinatzailea da. Adimen Artifizial Sortzailean aditua. Python, SQL eta BI tresnen programazio lengoaian trebatua.

Ikaskuntza-helburuak

-AASren ulermen osoa eta orekatua eskaintzea, haren ezarpenaren alderdi teknikoak eta giza elementuak jorratuz. Horrek barne hartzen ditu etika AAn eta gizartean eta negozioan duen eragina.

-Parte-hartzaileei Adimen Artifizial Sortzailean (AAS) sortzen ari den teknologiari eta hainbat enpresa-sektoretan dituen aplikazioei buruzko ezagutza sakona eta eguneratua ematea.

-Profesionalak gaitzea beren erakundeetan AASren ezarpena gidatu eta kudeatzeko, eta, horrela, enpresa-eragiketen eraldaketa eraginkorra sustatzea.

-AASren hezkuntzan ikuspegi berritzailea sustatzea, metodo pedagogiko modernoak eta tresna teknologiko aurreratuak erabiliz, ikaskuntza eraginkorra eta praktikoa errazteko.

Ikaskuntzaren edukiak

1.Saioa. Nork emango duen: Alex Rayón Jerez

    1.zatia – AASrako sarrera – Nondik gatozen, non gauden eta norantz goazen

-Adimen Artifizial Sortzailerako (AAS) sarrera: Oinarrizko kontzeptuak, gaurkotasuna eta epe laburrean munduan izango duen eragina.

-AA Sortzailea: funtzionamendua eta aplikazioak hainbat eremutan.

-AA Sortzailearen ereduak: dauden ereduak eta haien ezaugarriak aztertzea.

-Prompts-en kudeaketa: AA sortzailearen ereduak gidatuko dituzten prompt eraginkorrak sortzeko teknikak.

-Haluzinazioak saihesteko metodo sokratikoa.

    2.zatia – Makinarekin hitz egiten: Prompting teknikak

-Zer da promptinga?: nola eman jarraibideak makina bati

-Nola hitz egin makina batekin: hizkuntza naturalarekin hitz egiteko estrategiak

-Promptingeko 12 teknikak

2.Saioa. Nork emango duen: Iker Prieto Ramírez

   1.zatia – AASren erabilera produktibitatean

-AAS erabiltzea informazioa bilatzeko: informazio garrantzitsua modu efizientean bilatzeko estrategiak.

-Informazioa laburtzea: AAren aplikazioak testuak laburtu eta funtsezko informazioa ateratzeko.

-Prozesuak optimizatzea: zeregin errepikakorrak automatizatzea, efizientzia hobetzeko.

-Testuak sortzea: eduki automatizatua sortzea, hala nola mezu elektronikoak, txostenak eta aurkezpenak.

-Elkarrizketa-eragileak: chatbotak

   2.zatia – Erabilera-kasuak Sormenean

-AAS erabiltzea irudiak sortzeko.

-AASk nola lagun diezagukeen bideoak sortzen: hizkuntza naturaletik bideo sortzailera.

-Aurkezpenak: testu-fitxategi batetik aurkezpen batera, AAS erabiliz.

-Bideoak eta itzulpenak AAS erabiliz.

-Abatarrak: nola sortu pertsonaia bizidunak

3.saioa. AAS egunerokoan ezartzeko ibilbide-orria. Nork emango duen: Alex Rayón Jerez

   1.zatia – Erabakiak hartzen AAS erabiltzeko

-AAS nire enpresan edo erakundean ezartzeko irizpideak:

-Zibersegurtasuna

-Mailaz igotzeko aukera

-Kostuak

-Gobernantza

-Beste irizpide batzuk…

-AASren tresnak hautatzeko irizpideak:

-AAren tresnen kategoriak ulertzea (ikasketa automatikoa, hizkuntza naturalaren prozesamendua, ordenagailu bidezko ikusmena, etab.).

-Eskura dauden tresnen ezaugarriak, gaitasunak eta mugak ebaluatzea.

-Tresnak balioztatzea.

  1. zatia – Etorkizuneko erronkak: joerak, mugak eta kontu etikoak

-Egungo joerak AAn:

-Zer ekarriko digu AASren etorkizunak?

-Zergatik da garrantzitsua AAS nire enpresan txertatzea baloratzea?

-Erantzukizuna, haluzinazioak eta etika: zer erronka planteatzen dizkigu AASk?

Nori zuzendua

Innobasque Berrikuntzaren Euskal Agentziako erakunde bazkideentzat baino ez (enpresak, eragile zientifiko-teknologikoak, administrazio publikoa, gizarte-erakundeak, etab.)

-Adimen Artifizialari (AA) eta Adimen Artifizial Sortzaileari (AAS) buruz eta egunerokoan duten ezarpenari buruz gehiago jakiteko jakin-nahia dutenentzat.

-Erakundeetan hobekien erabil daitezkeen AAren tresnak ulertu eta eskaintzen dituzten onurak maximizatu nahi dituztenentzat.

*Gehienez bi pertsona erakunde bakoitzeko.

*Derrigorrezko 3 saioz osatutako ikastaroa. Ikastaroan izena emateko hemen.

Azaroak 27, asteazkena / 9:00etatik, 14:00etara.

Abenduak 4, asteazkena / 9:00etatik, 14:00etara.

Abenduak 12, osteguna / 9:00etatik, 14:00etara.

Partekatu albiste hau

Presentziala

abe. 4

09:00 - 14:00 CEST

Berrikuntzaren Euskal Agentzia, Innobasque. Laida Bidea 203 Bizkaiko Parke Zientifiko eta Teknologikoa, Zamudio.

Programa osoa
PDF 282,87 KB

Leku kopurua
30

Iraupena
15h

Harremanetan jarri

Berrikuntzaren Euskal Agentzia, Innobasque

Antolatzailea

Berrikuntzaren Euskal Agentzia, Innobasque