Erlea Holgado Alfa Hogar enpresako Marketineko eta Produktu Garapeneko zuzendariak kontatuko digu nola eraldatu duten bezeroaren arreta adimen artifizialarekin, erabiltzailearen esperientzia hobetzeko eta barne prozesuak optimizatzeko.

Webinar honetan honako hauek ezagutuko dituzu:

  • Nola Alfa Hogar AA bere bezeroaren arreta zerbitzuan integratu duen.
  • Chatbotaren inpaktua eta postaren automatizazioa kontsulten kudeaketan.
  • Berrikuntza horiek beste sektore batzuetan aplikatzeko gakoak.

Alfa Hogar etxeak % 70eraino murriztu du posta elektronikoko kudeaketaren eskuzko lana, eta % 56 baino gehiago hobetu du kontsulten ebazpena AAri esker.

Partekatu albiste hau

Online

api. 11

09:00 - 09:45 CEST

Harremanetan jarri

Berrikuntzaren Euskal Agentzia, Innobasque

Antolatzailea

Berrikuntzaren Euskal Agentzia, Innobasque